pühapäev, 25. veebruar 2024

Jaansoni rada 443. päev

Unerežiim on sassis. Läksin eile natuke liiga vara magama, nii kadus öösel uni või õigupoolest jäi ööuni peaaegu vahele. Pealegi on mul energiat niivõrd palju, et ei tea kuhu seda rakendada. Tänane 11,6 km ja 18 000 sammu pikkune rada pigem laadis seda juurde. Mingit väsimust ma ei tunne, aga Germo tahtis koju sööma, kuigi meil olid banaanid kaasas. Aga ma ikka arvestan temaga ja ega meie lõunasöök eriti ei lükkunud ka, üle poole tunni vaid. Jah, me sööme kindlatel kellaaegadel. Täna ületasime suisa 5 silda. Esimene on neist väike sild endise Scano taga, siis läbisime Papiniidu silla, mida rahvasuu siiani uueks sillaks kutsub, sealt edasi minnes Vallikraavi pealse silla, tagasi tulles Jahtklubi lähedal asuva silla ja viimasena kesklinna silla, mis on meie kodusild. Ehk siis kepikõndisime kogu Jaansoni raja ja peale ka veel, liikudes teater Endla eest Tallinna värvate vahele, sealt sadama veeskamise kohta ning läbi Jahisadama koju. Jahisadama väravast on meil koju täpselt 1 km, olen seda mitu korda mõõtnud. Nii mõnus on, sest suur kevad on Pärnusse kohale jõudnud,ainult kaaned veekogudel reedavad veel, et kestab talvekuu. Tahtsin muuli juurde piiluma minna, aga ehk homme, sest Germo keeldus haisu pärast :) Ja noh, meil oli juba pikk maa ka läbitud, kuigi olime muulist umbes 500-600 meetri kaugusel. Nii mõnus ilm on, minge ka õue liikuma, toas konutamine ei ole hea! Olge terved! P.S. Kesklinna silla juures näitas termomeeter 6 soojakraadi ning ma täna kepikõndisin ilma kinnasteta.25. veebruar 20024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar