kolmapäev, 28. veebruar 2024

Jaansoni rada 444. päev

Ja taas saime rajale ning viisime ka raamatud posti ning armsale Üllele töö juurde. Nii me mööda kesklinna ringi tuhisesimegi, nautisime ilusat ilma. Muide, osa merest ja jõest on jäävaba, eriti see nn veetee, just veeskamise juurest, Jahtklubi lähistelt. Ja lõppeks läksime ka muuli juures olevale laudteele ning käisime piilumas kuidas muuliga lood on. Täna ei haisenud, vaid kohati käisid haisu(hoovuse)d üle, kui me ennast Urmasega lobisema unustasime. Tema oli muidugi rannas tööd tegemas. Urmasega ongi alati nii põnev vestelda, aeg kaob kätte. Ja siin ma ei pea silmas oma Urmast ja ega ma neid ei kollektsioneeri ka, kuid millegipärast sellist nime kandvad meesinimesed on mulle sümpaatsed. Kokku kepikõndisime täna ligi 8 km ja samme tuli 13 100. Kaloreid kulus 654,3. Mõnusalt soe ja tuulevaikne on tänane kevadilm. Muide, mõni hulluke ukerdas ka täna veel jõejääl, uhh! Ja siis veel see asi ka, millest enne juba olen tahtnud rääkida, aga pidevalt unsutan. Enamus mu tuttavaid on hämmingus, nagu oleks ma pikkust juurde visanud, ei ole sentimeetritki, olen kogu aeg 1 meeter ja 70 sentimeetrit pikk olnud. Lihtsalt olen 61 kg kergem ja tundun vast pikem, muud ma ei oskagi lisada. Vanuse poolest ehk hakkan hoopis lühemaks kuluma :) Tegelikult tahaksin mingi 5 kg kaalu juurde saada, aga ei õnnestu kuidagi. Või isegi veidi rohkem, 85 kg kaaluda oleks normaalne. Hetkel kaalun 78 kg. Aga mis seal ikka, olge teie ka liikuvad ja rõõmsad. 28. veebruar 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar