teisipäev, 25. aprill 2023

Jaansoni rada 325. päev

Täna oleks kohe peale ärkamist rajale tahtnud, no hirmsasti tahaks ennast aktiivselt liigutada. Aga ma ikka püüan režiimis püsida, kindlatel kellaaegadel toituda ja vitamiine võtta ning üldse igas mõttes režiimist kinni pidada. Lisaks ma ju ei söö ega joo koos, ikka eraldi, seega peale hommikusööki ootan mingi aja ja alles siis joon kohvi. Jne...jne... Liikusime 8,3 km ja 13000 sammu. Alusasime kesklinnast (sest mõningatel andmetel kuulub meie maja veel kesklinna alla), liikusime Rääma linnossa, Kuldse Kodu eest Tallinna maantee suunas, üle selle lennuvälja suunas, seega olime juba Ülejõe linnaosas ja isegi linnast väljas (no olgu-olgu, nüüd on ju ka Tõstamaa Pärnu, aga siiski mitte linn, osavald) ning jõudsime isegi Vana-Pärnu linnaossa. No kas see Tallinna mnt ja Ehitajate tee ristmik kuulub juba Vingiküla alla või mitte? Igal juhul pöörasime suurelt maanteelt Scanfili juurde, tulime mööda Vana-Sauga tänavat üles ehk siis Jannsenisse ja sealt koju. Germo oleks isegi veel pikemalt soovinud täna kepikõndida, aga meil sai vesi otsa ja mul polnud ka rahakotti kaasas, et poodi silgata, nii me siis ümber otsstasimegi. Nii mõnus on olla ja mu vest, see armas must vest, mis on mule kogu elu väike olnud (soetasin selle umbes 10 aasta eest) on nüüd paras, jee! Ja minu randme jämedustest punupatsidest on järgi jäänud vaid hiiresabad, niivõrd õhukesed on juuksed, aga ma ei põe, tervis on hea ja ka õlaliiges valutab iga ööga vähem. Tuleb kergem suvi ja ilmselt ma peast nüüd nii palju ei higista ka :) Minge liikuma, see teeb õnnelikuks! 25. aprill 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar