reede, 14. aprill 2023

Jaansoni rada 318. päev

Tulime rajalt ja läbisime 7,5 km ning 12300 sammu. Algul liikusime kesklinna, pärast postmaja veel apteeki ja toidupoodi ning tagasi saime autoga. Tõime tavaari koju ja siis, peale armsa Meeri külastust liikusime taas rajale, aga sellel korral Tallinna suunas, sest lagendikule eriti ei kipu, Pärnus on kolevastik tuul ning ma olin sunnitud täna talvises rajamantlis kepikõndimist harrastama, sest ma kardan külma. Liikusime Vingikülla ja tagasi. Aga nüüd on enesetunne jälle hea, sest sellel nädalal õnnestus rajale saada alles teist korda. Eile oli pikk Koonga päev aga sellest blogin siis, kui Terje fotod saadab, nagu eile ka oma ajajoonel mainisin. Üks armas ja südamlik päev, mis lisas positiivset energiat juurde. Ja täna oli Reiki päev ka lisaks. Mis seal ikka, oleme ikka liikuvad, rõõmsad ja terved ja kui te enne pole liikumist tõsiselt võtnud, siis liikumisaastal tehke seda ja te ei pea seda enam kunagi kahetsema. Ahjaa, toitumisnõstajaga oli ka mul täna konsultatsioon. Ma olen peaaegu tubli, ehk siis õhtuse proteiinijoguriti vahetan smuuti vastu, sest mul ongi smuutitamisest juba pikem aus olnud. Aga üldiselt on mu toitumine paigas. Juba neelud käivad, teen arbuusi, mango smuutit õhtusöögiks. Ikka elamise imet ja uskuge, sellist energiat, mille saadate teele, saate ka ise vastu, vana tõde! :) 14. aprill 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar