neljapäev, 27. aprill 2023

Jaansoni rada 326. päev

Täna liikusime kõigepealt kesklinna PK smartposti, sest sinna tuli lõpuks kaua oodatud pakk. No ma olin neile vale telefoninumbri edastanud, üks 3 oli ülearu ja selliseid asju alati ei märka, aga õnneks sain teekonda jälgida ja helistasin neile eile. Saksamaalt tuli ja juba hommikul hakkas smartpost iga tunni aja tagant sõnumeid saatma, et jõuab täna, ma siis olin kogu päeva ootel, koristasin kappe, ei saanud ju rajale ka hommikul minna. Õnneks tuli kooliõde Anneli kohvitama ja meil jätkus juttu kauemaks. Ja just siis, kui algas üks üritus, kuhu väga minna soovisin, tuli sõnum, et pakk viidi hoopis smartposti, selline praadimine siis. Üritusele ma enam ei jõudnud, sest olin meikimata ja koduriides, aga sättisime ennast Germoga rajale ja siis ka smartposti. Sealt tulime pakiga koju ja liikusime Rääma piirkonnas ning kokku kepikõndisime 6,6 km ja 10800 sammu. Liikusime Kaevu tänava lõppu, sealt jõudsime Kuldse Kodu kahe "mammutmaja" vahele ja sealt Tallinna mnt-le ning koju tagasi. Jube külm ilm on ja kesklinna sillal oli taas see nõeluv tuul, sestap me teekonna oma rajooni võtsimegi, majad varjavad tuult. Nõndaks, jälle blogi valmis. Homme on uued rajad. Liikuge teie ka! 27. aprill 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar