teisipäev, 4. aprill 2023

Jaansoni rada 313.päev

Tänane läbitud teekond on 9 km pikkune ja käidud sai 15000 sammu. Kui ma hommikul vara haiglasse arstile läksin, oli nii külm, et maa oli lausa valge, aga päeval läks nii soojaks, hakkas isegi jopega palav ning kesklinna silla juures näitas 5 soojakraadi. Aga rannas oli suhteliselt tuulevaikne ja soe. Täna liikusime muulile. Rüsijää on ka ära sulanud, eile alles oli seda küll. Energiat on, vaatamata pidevale õlavalule , ohtralt, kusagile tuleb ju see rakendada, kuigi rajalt ma saan seda just juurde. Aga ma kohtusin ka täna positiivsete ja armsate inimestega, see ka pigem laeb. Lisaks oli muuli juures fantastiline, nagu ikka mõjub meri mulle inspireerivalt ja ülihästi. Kepikõndimine mõjub samuti, pannes isegi valu unustama. Ja üleüldse ma armastan liikumist, nii jalutamise kui ka kepikõndimise näol. Ilma liikumiseta üldse ei kujutaks elu ette. Ausalt. Ja siin on ka vastus teile paljudele, kes te küsite kuidas ma jaksan positiivne olla jne ... Liikumine ongi selle edu pant. Aga mis seal ikka, tasa ja targu edasi, ikka soojema kevade poole ja suvve, sest olen endiselt kindel, et suvekuumus tervendab mu õla. See jahedus ja niiskus ei ole mulle. Aga elame edasi ja oleme ikka rõõmsad! Olge terved! 4. aprill 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar