neljapäev, 6. aprill 2023

Jaansoni rada 314.päev

Täna, 6 aastat tagasi hakkasime aktiivsemalt kepikõdimisega tegelema. Enne seda kepikõndisin harva kuid jalutasin rohkem. Täna enam elu ilma kepikõndimiseta ette ei kujuta ja ilma liikumiseta ka, kuigi vahel endast mitteolenevalt ei saa me rajale. Aga pole hullu, kui saame siis läheme jälle. Täna oli mul taas postimajja asja, viisin raamatud posti, nagu ikka, ning käisin Bingo võitu välja võtmas, juhuuu! :) Seega raamatud võivad jõuda alles esmaspäeval, sest homme on pühad. Andke mulle siis ikka teada kui kohal on. Täna liikusime 7 km ja 11500 sammu. Paras ports. Minnes oli ikka kohutavalt külm, nägu külmetas kesklinna sillal ja mul olid taas soojad labakindad ka käes ning lisaks pusale oli ka paks kampsun mantli all, aga ikka oli jahe. Väga külm kevad on kahjuks. Pange siis ikka soojalt riidesse. Liikusime Karja tänavat pidi ja keerasime Kanalist Riia maanteele, sealt mööda Kastani tänavat jõe äärde Jaansoni rajale, sealt tagasi kesklinan sillale ja koju. Aga väehemalt on hea tunne, et pole istunud päev läbi, sest selle hea tunde annab liikumine. Kui mul on kodupäev siis jääb energia justkui kinni. No õnneks on mul stepper, mida ma ka nüüd juba taas usinasti kasutan, teen kuni 300 sammu päevas. Ja söömine, noh, kui ma korra nädalas liha söön, kaob ka kaal. Pühapäeval sõin šašlõkki ja kadus. Aga üldiselt mul enam lihaisu ei ole, küll söön hommikuti lõhet või forelli ja seda ka üksnes soolatuna, kuna suitstatuna, praetuna, keedetuna ja küpsetatuna ajab öökima, liiga rasvane ja samas kuiv. Väkk. Ostan ise lõhe ja teen sidruni ja ülivähese soolaga karpi, nii tuleb kori odavam. Vorste ma ei söö, need ei koosne lihast ja need ajavad mind öökima, aga üldiselt söön kõike mida organism tahab ja küsib. Ag ikka edasi, oln -43 kg kergem ja hea on olla. Olge teie ka rõõmsad, terved ja õnnelkud! Ahjaa, 2 ööd olen saanud nüüd magada ka, tramadol aitab ja mu 3 kuu pikkune mittemagamine leidis lahenduse, aga hommikuti ma siiski tramadoli ei võta, tahan ja mul on lausa karjuvalt vaja, inimene olla, mitte zombi, kes ei ei tea mida suust välja ajab või millest kirjutab. Kohutav! Aga oleme ikka rõõmsad ja õnnelikud, onju! 6. aprill 2023.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar