esmaspäev, 3. aprill 2023

Jaansoni rada 312.päev

Niikui niuhti 7,5 km ja 12000 sammu käidud! Viisime ka suurema portsu raamatuid postmajja, et ikka postimajad püsiks ja lugejad rõõmustaks. Aitäh teile, kes te mu raamatuid ostate! Homme võite juba postkasti vaadata, viimasel ajal jõuab post tihti teisel päeval juba kohale. Meie liikusime järjekordselt randa. No ma olen seda korduvalt maininud, et elu ilma rannata ma ette ei kujutaks. Ja siin ma pean silmas mereranda või suisa ookeani. Vähemalt korra kuus ma lausa pean Pärnu randa ehk Liivi lahe äärde jõudma. See laeb ja annab positiivset energiat juurde. Minge ja tunnetage teie ka! Nii mõnus on jälle olla, kuigi paar päeva tagasi oli üks valus juhtum taas, aga lähemalt ma ei räägi. Eks tõusud ja mõõnad käivad ikka käsikäes. Meie oleme nüüd positiivselt laetud, terved ja õnnelikud ning tuhiseme edasi kevade suunas ning loodame, et kevad ei ole enam mägede aga. Kuigi hetkel on kohutavalt külm, kannan labakindaid, neid pakse ja mustriga, sest külma tunda ei tohi, see pole kasulik. Imelist päeva, mu armsad blogilugejad! 3. aprill 2023.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar