neljapäev, 20. aprill 2023

Jaansoni rada 322. päev

Mõnusalt soe õhtu on, alles kümne paiku jõudsime koju ja teekond tuli 9 km ja 15000 sammu pikkune. Päeval käisime ka kesklinnas ning raamatud läksid teele, homme võite juba oodata. Täna tõdesin, et mulle hetkel sobivad nr 48 riided, enne oppi kandsin 56 või koguni 58 numbrit. Ja XL t-särk on ka suur. Õnneks ei ole mulle tekkinud neid kohutavaid ja koledaid muskleid (lihaseid), mis tekivad siis kui jõusaalis käid. Musklis naine on kole, musklis mees ilus. Ma nii loodan, et nahk tõmbab tagasi, selle tarvis tarbin piisavalt vedelikku ja liigun palju, ei käi ennast jõusaalis pumpamas. Sain naljaka kõne, kus üks sõber tundis muret, et ma ei tohi alla 80 kilo küll kaaluda, polevat ilus :D No sinna pean alles jõudma, olen küll 45 kg alla võtnud, aga ma kaalusin ikka väga palju, kui opile läksin ja ideaalis võiks minu jaoks lõppkaaluks see 80 jääda, või pisut isegi rohkem. Igal juhul alla saja. Mul kulgeb teekond nii, et kui saan kilo alla, tuleb 1-4 kg tagasi ja siis tiksuvad need uuesti alla, ehk siis kõikumine on 1-4 kg, mis pidi normaalne olema. Enne, kui see kilogramm päriselt ala jääb, pendeldab edasi-tagasi. Riided on suured ja ... olen kandnud 41 number jalatseid, isegi 42, aga nüüd upun nendesse, minu jalanumber on nüüd 39. Niipalju infot siin nüüd siis. Liikuge ka ja tundke ennast samuti õnnelikult värskes õhus liikumise üle! 20. aprill 2023.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar