pühapäev, 2. august 2020

Ülivinge Belka ja teised armsad loomad


 Kui bändi nimi on "August URR," siis liikmeks on ju loomad ;)
Jah, me käisime eile õhtul Audru pargis just seda üliägedat punti nautimas!

 Tõsi küll, netist olen korduvalt "August URRI" kuulanud, aga kontserdile jõudsin tõesti esimest korda. Ja ma ei kahetse grammigi.
 Nagu näete, osad liikmed (enamus) on legendaarselt pundist "Legsheiker," mida peaks Muusikakambri  rahvas hästi ja mõnuga meenutama. Poisid on ülivinge pundi kokku klopsinud ja see esinemine oli Audru osavalla päevadel nagu kirss tordil. Aitäh!
Ja üks imevahva üllatus ootas mina ka Audru pargis, ligi astus inimene, keda mina ei tundnud, tema mind tundis. Sündis põgus vestlus.No ta tundis mind mu õe Marge järgi ära, pidime väga sarnased olema. Aitäh!

 Ma ei olnud väga ammu Audru pargis käinud, sain tugeva energia- ja nostalgialaksu. Üliarmas õhtu lõppes veel koduaias, kus nautisime (nagu nurgataga esinenud) "Dagö" kontserti. Ja Nooruse maja juures (väljapool aeda) oli rahvast veel rohkem kui seespool. Akustika oli ikka väga hea, kogu Rääma ja Ülejõe linnaosa vist sai Saatpalu häälest osa. Aitäh!

 Aga nüüd mõni fotojäädvustus ka.
ülivinga AUSUST URR! 

...
näe, MORSK ka seal! :)

vana armas ja tuttav sillake Audrus
Audru jõgi

...
selfi ikka ka ju :)


pähklid Audru pargis
koduias DAGÖt nautimas


2. august. 2020.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Selle Urriga on sama lugu nagu paljude teiste sõnamängudega.
    august urr
    tünnitäis mutreid
    kukkuvad nired
    viru katus
    muameli kannike

    Vahetage sõnadel 2. esimest tähte. 80nendatel kasvanud lapsed olid loomingulised!


    lugupidamisega teie Ott Keedup

    VastaKustuta