neljapäev, 6. august 2020

Jaansoni rada 182. päev


 Tänane kepikõnd lõppes seenemetsas. Ega see esimene (ja ilmselt ka mitte viimane) kord ei ole. No kuidas sa saad seenemetsa mitte minna, kui perekond Tindik sind teepeal tervitab!?

 Kepikõndisime vast 3,5 km ja ma pakun et kokku tuli 5,5 km liikumist. Ma patustasin täna söögiga. Muidu söön 2 viilu saia päevas, aga sõin rohkem, magu oli väga raske, kutsus rajale. Lisaks sellele, et me polegi ammu kepikõndimas käinud. Kaal seisab üldiselt mul paigal, mõnel päeval olen üle kilo kergem, mõnel üle kilo raskem, hoian toiduga üldiselt. Hoian režiimi ka.

 Aga mõnus on olla. Tööd tänaseks veel jagub, seened on leos, lähevad puhastamisele ja keema. Korjasin tindikuid, kukeseeni, lambatatikuid, pilvikui, kuivpilvikuid, pihkaseid liimikuid, tammeriisikaid. Lähevad kõik koos keema, mulle meeldivad just seeneassortiid, ehk siis soolan kõik segamini sisse. Mõnus. Kukeseenel ju pole tegelikult üldse head maitset. Puravikud on võiga praadides head.

 Ah, mis ma ikka lobisen, laen fotod üles ja tööle! Sõitke seenele või käige jala! :)
Germo
Pärnu Cruises läheb eelviimasele ringile...
...

Tivoli kestab taeva all :)

1 km läbitud ...

2 km läbitud ...
3 km läbitud ...
perekond Tindikud
...
kõige suuremas potis leos

6. august. 2020.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar