reede, 28. august 2020

Tänases Nelli Teatajas


 Ostke täna ilmunud Nelli Teataja ja lugege!
Õudus kuubis!!!

 Kui ma üldse siin ilmas kedagi või midagi vihkan, on see ebaõiglus. Seda on liiga palju, aga ma ei kavatse enam käed rüpes istuda, tegutsen. Nii palju on elus valsklust, silmakirjalikkust ja ebaõiglust, kavatsen kõigest nendest, mis minu elu puudutavad, kirjutada ka edaspidi Nelli Teatajasse ja blogisse. Inimesed võiks enda elu elada, aga tundub, et paljud ei saa sellega hakkama, vaja on kogu aeg jamasid korraldada ja valet vanduda. Mõni selline elab ka meie hoovis.

 Edaspidi toon nimed ka avalikkuse ette, sest ebaõiglus peab maailmast kaduma. Jah, ma tean, et ka sina, kes sa sellel aastal mind lambist sõimasid, loed seda, olgu see hoiatuseks, mina enam ei vaiki!

Artiklit saate lugeda SIIT!

 Fotod:
...

....
...


28. august. 2020.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar