teisipäev, 30. juuni 2020

Juulikuu numbrid on ilmunud


 Täna hommikul olid juba juulikuu numbrid postkastis. Jutt käib ikka ajakirjadest "Saatus & Saladused" ( SaSa) ja "Müstilised lood" (ML).

 Juuli SaSas on sellel korral avaldatud minu luulet. Kui ka sina tahad, et su luule jõuaks sellesse ajakirja, võta minuga ühendust juba täna!? Juba augusti numbris võid oma luulet sellest ajakirjast leida.
 Samas numbris on ka minu lühijutuke " Ma tahaks nutta, aga ma ei saa ..."

 Kui sul on mulle rääkida mõni müstiline lugu, võta minuga ühendust, nendest kirjutan ajakirja "Müstilised lood."
 Kui sul on kodus mõni eriskummaline või põnev lemmikloom, kellest võiks kirjutada, võta ka minuga ühendust, lugusid lemmikloomadest kirjutan ajakirja "Lemmik."

 Ja loomulikult ajakirja "Saatus & Saladused" kirjutan ka lugusid. Kui sina arvad, et saaksin loo just sellesse ajakirja, anna sellest teada juba täna!

 Aitäh!

Fotod:

...
...

nii on! 
juulikuu numbrid

30. juuni. 2020.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar