teisipäev, 4. juuli 2023

LUULEKEVAD 2023 - Eesti Luuleliit

Igal aastal või igal kevadel ootab Eesti Luuleliit luulevõistlusel osalema kõiki, kes seda teha soovivad, nii algajaid kui ka väljakujunenud luuletajaid. Tihti on minu käest küsitud miks ma seal veel osalen, aga mina vastan miks ma ei võiks osaleda. Osalen juba nostalgiast, sest minu luuleloomingut on tänaseks avaldatud kokku 37 erinevas luuleraamatus, lisaks on mul endal ilmunud 14 luuleraamtut. Ja ma vaatan, et ma pole ainus väljakujunenud luuletaja, kes seal osleb, nostalgitsejaid on veel, mis on ju tore. Ostan korra aastas selle raamatu ja olen rõõmus edasi, sest mul on kõik need raamatud kodus ka olemas. Hind lugejat ja kollektsionääri ei morjenda ning, värske kirjastajana ma tean, mis hinda maksab raamatu sünd tänapäeval. Igal juhul suured tänud Ingvar luhaäär (jt..), et te jaksate seda veel korraldada. See on tänuväärne ettevõtmine. Lugesn eile õhtul raamatu läbi, leidus nõrgemaid ja leidus tugevamaid luuletusi, nagu igas kogumikus. Aitäh! Ja kopeerin ka raamatupoe lehelt teksti:Igal kevadel korraldab Eesti Luuleklubide Liit üldrahvaliku luulevõistluse, millel võivad osaleda nii noored kui vanad luulehuvilised, nii need, kes on äsja kirjutanud oma esimesed luuletused kui ka need, kes on pika elu jooksul palju kirjutanud. „Luulekevad 2023“ pakub parimat osa sellekevadisele võistlusele kokku tulnud luulest. 4. juuli 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar