teisipäev, 11. juuli 2023

Jaansoni rada 349.päev

Hommikul mõtlesin, et täna teeme rajavaba päeva, sest haige põlv oi kuidagi liiga hell ja on andnud paaril viimasel päeval tunda. Kuid siis sidusin elastiksideme ümber, pesin pesud, tegin süüa ja no ma mitte ei saa sealt rajalt eemale. Kuigi ma nii väga-väga ihkan merre. Täna liikusime taas oma rajoonis, sest Rääma linnaosa on mulle kõige kodusem. Lisaks vaatan kuidas kõik juba seenepilte jagavad, no teeb kadedaks. Mulle meeldib meeletult seenel käia, seeni sisse teha ja ka süüa, aga Pärnus neid siiski veel ei paista olevat. Söögiseeni vähemalt mitte, sest käisime ühtalsi taas piilumas. Eelmisel aastal ma neid süüa ei saanud aga nüüd on meeletu isu just seente järel ja ma olen vahel Rimist shampinjone ostnud ja söönud. Teeks portsu kreeka jogurti seene ja sibula salatit, nämm. Liikusime 7,4 km ja 12 100 sammu. Mööda Jaansoni rada kulgesime Niiduparki, sealt Niidumetsa ja sealt juba Oja Selveri juurde ja mööda Liblikat taas Rääma tänavale tagasi ja koju. No nüüd on süda rahul ja keha tänab, et ma teda liigutasin :) Aa, muide, täna, ligi 11 kuud peale operatsiooni sain esmakordselt süüa suppi, aga ikka nii, et närin supipaksu korralikult püreeks ja siis võtan lusikaga puljongit peale, aga sain niiöelda juua ja süüa ühel ajal. Nüüd hakkan suppe keetma. Täna tegin sellise poolsupi/ poolühepajatoidu. Koostiseks kanatiivad (need lähevad alla), kartul, porgand, sibul ja küüslauk. Lihtne ja hea, maitsev ka. Ahjaa, till ja sool ikka ka. Tervislik. Olge terved! Liikuge! Olge positiivsed! Elage endale ja oma kallitele! 11. juuli 2023.Vana-Rääma ( ühe pildi pühendan Moonikale, et ta usuks, et ma teen jõu ja ilu numbreid keele näitamiseks) :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar