neljapäev, 6. juuli 2023

Jaansoni rada 345. päev

Täna kondasime ja rändasime Ülejõe linnaosas ja Vaeste Patuste Alevis. Nii kui ma Niidumetsa jõuan ja seda kuumaastikku väisan, meenub mulle August Jakobson ja ta raamatud sarjast "Vaeste Patuste Alev," mille mõlemad osad mul kodus ka olemas on. Läbisime 9,6 km ja 15 700 sammu. Algul liikusime Ülejõele, aga Uus-Sauga tänaval käib vilgas remont, sestap keerasime Jaanist alla, siis kulgesime Linda tänaval, sealt läksime Kitsesse, Kitsest Rõuku, Vana-Saugasse, põikasie korraks Eve juurde, edasi Kitse lõppu, sealt tulime autoga koju, jõime kohvi ära ja liikusime Rääma linnaossa ehk Vaeste Patuste Alevisse. Jah, ma joon õhtuti kohvi, sest mu vererõhk nõuab seda, on natuke isegi madal, aga läheb aega kui ta stabiliseerub. Käisime ka vaatamas kuidas uue silla remont edeneb. Meie poolel on puud maha võetud ja aiad ümber pandud, töö käib. Nii vahva. Ootan juba seda uut silda. Edasi kulgesime Niidupargi juurde, käisime veel seal taga metsas piilumas kas äkki mõni kukeseen tahab tere öelda, ei tahtnud veel, kuid seeni kohtasin juba ikka, tatiseeni :) Sääski oli metsas meeletult. Aga mõnusalt soe õhtu on, usun naabrimeest ehk Santehnika poe pidajat, ta mainis, et vihmaperiood sai hommikuga läbi. Loodan südamest, sest tahan merre. Teine naabrimees turnis rööbaspuudel, ta on selles vapper, kunstnk Aleksei Jastrebov. Homme on uus päev, meie oleme rõõmsad ja nii hea on olla pärast liikumist. Head liikumist ka teile! 6. juuli 2023. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar