pühapäev, 16. juuli 2023

Jaansoni rada 352.päev

Lükkasime tänased suured plaanid ülehomsesse ning kepikõndisime randa, sest ähvardavad siin, et täna on selle suve kõige soojem päev ja .... ei taha mõelda ka, et suvi läbi saab ja täna pole üldse soe, kesklinna silla juures näitas kell 15.23 ainult 28 sooja. Aga meres ma käisime, mitte üksnes ei käinud, oma pool tunnikest veetsime ikka seal. Ma ei ole see inimene kes läheb sups vette ja sups välja. Väljatulemisega on lausa raskusi :) Rahvast jagus, muulist pilti teha oli ka raske, sest muul oli rahvast tulvil ning ka meie liikusime seal paljajalu, kivid olid päris kuumad. Kuivasime muulil, sest muuli lähistel ei ole riietekabiine kahjuks. Aga seal on kõige mõnusam vees käia, kesklinna rand on tihti ülerahvastatud ning Vana-Pärnu ja Raeküla randa hetkel ei soovitata minna, vist sinivetikate pärast. Ma pakun, et merevesi oli mingi 21 kraadi ikka. Ei tea küll kuid tunde järgi. Kui ma kunagi suutsin 17 soojasesse vette mnna, siis nüüd vast mitte. Ma kardan külma. Ja täna oli mõnusalt laineline, peksis meid lausa kaldale tagasi. Germo ka nautis. Rahulik meri pole mulle. Oehh, elakski vees ja ma nii loodan, et suvi jätkub, et saame randa veel ja veel. Kokku läbisime täna 6 km ja 10 000 sammu. Siin hulgas ei ole muidugi meres liigutud teekonda, aga pole hullu. Nii hea on olla. Loodan, et lähitulevikus tuleb ikka 30 soojapügalat ka, muidu tuleb minna seda mujalt otsima ;) Olge teie ka terved ja õnnelikud, nagu meie oleme! 16. juuli 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar