kolmapäev, 5. juuli 2023

Jaansoni rada 344.päev

Täna saime lõppeks rajale, oh, milline õnnistus! :) Kuna mul oli ka postimajja ja Teliasse asja, siis sai asjalik ka oldud. Aga Telia esinduses peab ooteaega varuma, tunnikese ootasime, ei saanud enne löögile, sest väga-väga palju äikesekahjustusi on Pärnus, kõik käivad ruutereid välja vahetamas. Siis ühtlasi sai ka juba kummikommid ära toodud, aga Portaka apteeker oli nii tolerantne ja südamlik, ei soovitanud enda apteegi omi vaid saatis mind Tradehousi ning seal osutusin taas sõbralike müügineiude otsa. Aitäh! Siiani ei ole ma pidanud Tradehouse toodetes pettuma, ehk ka nüüd mitte. Ja Trahehousest sain veel ka väga vajalikku infot, külastasin veel mõnda kohta, aga kõigest ei pea blogima. Läbisime Germoga 9 km ja ligi 15 000 sammu. Lisaks nägime väga palju ägedaid tuttavaid, oli üks imearmas päev, aitäh! Ma olen õnnelik, et mind ümbritsevad tolerantsed ja sõbralikud inimesed ja püüan ikka ise samaga vastata. Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi. See käis eilse päeva kohta, sest mulle tuleb siiani vihjeid kuidas üks avaliku elu tegelane mind avalikult oma ajajoonel siunab. Mina talle halba ei soovi aga head ka enam mitte, sest vale vajub ja tõde tõuseb, see on kindel. Eks sai nüüd ka minul tõdeda väidet; " laena sõbrale raha ja ... jne..." Raha olen tänaseks kätte saanud, aga tean, et see inimene ei väsi, siunab aastakümneid, valetab ja vassib. Aga eks meil kõigil ükskord silmad avanevad, kellel varem, kellel hiljem. Elu loksutab paika kellega jääd suhtlema ja kellega mitte. Aitäh teile kõigile, kes te juba eile mu postkasti vihjeid andsite, teid on päris mitu ;) Aga meie oleme ikka rõõmsad ja tervislikud, liikuge teie ka ja ärge uskuge kõike, mida teile väidetakse, sest maailmas on nii palju kurjust. Uksuge eekõige iseennast ja oma lähedasi. Minu kõige kallimad on minu 2 poega, kallim ja ämm, nemad on minu tõeline pere. Nende poolt tunnen ma armastust, hoolimist ja tuge. Ja loomulikult ka teie poolt, mu kallid sõbrad! 5. juuli 2023.Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar