reede, 7. juuli 2023

Jaansoni rada 346.päev

Millegipärast Germo käest küsides valib ta alati Kuldse Kodu esise raja. Ja see oli täna just sobilik ka, sest meeletu autode rivi sõidab Pärnusse ning ma usun, et kesklinna rannapoolne osa on paariks päevaks ülerahvastatud. Me liikusimegi Rääma linnaosas ehk siis taas Vaeste Patuste Alevis. Kokku kepikõndisime 8,1 km ja 13 200 sammu. Liikusime kodust mööda Tallinna maanteed Selverini, sest Kuldse Kodu eest mööda Ehitajate tee äärt Niidu tänavale, sealt põikasime Ojasse, Ojast Liblika tänavale, sealt Rääma tänavale, käisime tiiru ujumiskohas ning suundusimegi koju. Mäletan kuidas ma kunagi peale 5 km lõõtsutasin ja jalgu masseerisin ja venitasin ja tinktuuritasin, aga hetkel on 8 km teekond minu jaoks lühike, nagu on ka 10 km vähe. Ma ei tunne mingit väsimust ka mitte, vastupidid, kepikõnniks 10 vähemalt veel, aga ma siiski pean arvestam ka Germoga ning täna ruttasimegi koju, sest oli vaja. Kahju, et tualettruume on raja ääres vähe, suviti võiks neid rohkem olla, sest linna on rahvast tulvil. Või siis peaks koristusfirma need vähesed puhtana hoidma, et neist abi ka oleks. Kesklinna sillast praeguse uue sillani jääb neid 2 ja need on alati nii ropud ja mustad, kasutuskõlbmatud. Kahjuks. Aga muidu on kõik kenasti, mõnus ilm on, suvi tuleb vaikselt tagasi ja ma loodan, et see suurejooneline noorteüritus seal rannas läheb korda, et vihm alt ei veaks. Oleme terved, ek? :) 7. juuli 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar