pühapäev, 5. märts 2023

The Blue Icicle 2023 (2.päev)

Ja läbi nad said, selletalvised bluusipäevad Pärnus, mis kannavad nime The Blue Icilcle. 4. märtsil astusid üles Louie Digman, Jurtom & Alljam, Lavrix Blues Band ja Pearu Pindre Blues Band. Jahtklubi oli rahvast tulvil ja aastast aastasse käivad fännid kohal ka mujalt Eestimaalt, isegi Soomest. Oli mõnus kohtuda Tartu sõprade Irmeni ja Ennuga ehk bluusimuusik Enn Veiga, kelle suupillimängu saime ka kuulda, kuigi Enn sõitis sellel korral kohale lihtsalt bluusipäevadest osa saama, aga ta sõber Vladimir kutsus ta lavale. Põnev punt oli see Raua tänava punt, ise nad ennast nii kutsusid. Ehk siis päevaüllataja oli Jurtom & Alljam Tallinnast, kes pidid koos käima Raua tänava stuudios, mille looja on Mati Vaarmann. Pearu Pindre Blues bandi kuulsin ja nägin mina esmakordselt. Nii tore, et ka noorem generatsioon ikka bluusi viljeleb, järelkasv. Lavrixist ei saa muidugi üle ega ümber, ma juba alguaastatest saati (kui nad Pärnus esinemas käima hakkasid) fännan neid ning võin uhkusega öelda, et mul on ka nende 2 plaati. See oli talvebluusipäevade 13. kord ning juba suvel, juuli lõpus toimuvad Pärnus taas bluusipäevad ning sellel korral lausa juubelihõngulised ehk 15. korda. Korraldaja Üllar Kallauga sai eile vesteldud, ta lubas parimad kokku kutsuda :) Ma olen südamest tänulik, et Üllar võimaldab pärnakatel nendest võrratutest päevadest osa saada ning loodan, et bluusipäevad ei saa iial otsa, sest ilma nendeta ma elu enam ette ei kujutakski. Ausõna. Siirad tänud, hea Üllar! P.S. Mul on aastate lõikes juba terve albumitäis fotosid oma lemmikbluusariga, ka sellel korral sai hulgim jäädvustusi tehtud ja loomulikult kuuluvad need ka siia blogisse :) Aitäh! Traditsioon juba :) 5. märts 2023.a- Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar