kolmapäev, 29. märts 2023

Jaansoni rada 311. päev

Ilus päikseline ilm kutsus õue ja liikuda oli ka vaja, sest hommikupooliku taas kirjastasin ja kirjutasin, nagu on näha ka mu ajajoonelt, et raamatud järjest ilmuvad. Jah, ma teen tööd, aga see on viimane raamat enne sügist, sest ma luban endale suvepuhkust, muidugi, kui inspiratsioon sellega nõus on. Iial ei või teada. Sügisel ilmub järgmine luuleraamat, mille illustreerimisega üks andekas illustraator hetkel juba vaikselt algust teinud on. Aga sellest kõigest kirjutan siis, kui on selleks õige aeg. Palju asju on, millest veel tahaks pajatada, sest midagi põnevat on veel sündimas, aga ma ei saa hetkel saladuseloori kergitada. Kui rajal olime, arvasin, et teeme mingi 3-4 km kõigest, sest mul ei olnud kindaid kaasas ja käed külmetasid. Aga kus sa sellega, liikudes saab ju sooja, nii me kokku 6,5 km ja 11000 sammu kõndisimegi. Pealegi tunnen ma ammu, et mingi tühise 5 km pärast pole mõtet ennast kodust välja ajadagi, seda on liiga vähe. 6-8 km on paras, või ka kuni 10 km. Seiklesime siin Ülejõe-Rääma piirkonnas, Tallinna mnt-lt keerasime Kilgi tänavale, sealt Telliskivisse, Humalasse, Kaevu, Rohusse, Kuu tänavale ja mööda Räämat Vana-Räämasse tagasi. Sõudeklubi juures oli imeilus ja ma seal veidi jäädvustasin mõne pildi ka. Nüüd on mõnus olla, hakkan kohe Bingoga võitma ning õhtul lõpetan NARKOMAANI 9. peatüki kirjuamise. Selline minu tänane päevake on, homseks on juba teised plaanid, ees ootab kohtumne ühe armsa sõbraga. Olge terved ja rõõmsad! 29. märts 2023.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar