laupäev, 25. märts 2023

Jaansoni rada 309.päev

Kui oled 5 päeva järjest, lisaks teistele toimetustele, aktiivselt kirjastanud ja kirjutanud, kisub lausa rajale. Viimati käisime esmaspäeval. Kui inspiratsioon peale tuleb, on ennast raske kirjutamast minema ajada, aga vaja ju on. Ilmad olid ka niisked ning ma tõdesin, et mu õlg ei talu niiskust ega külma üldse. Hoidusin. Täna pakkisin ennast sisse, pusale panin veel ka kampsuni peale ja salli ümber õla. Ja möödunud öösel sain lausa 6 tundi juba magada. Tänane rada tuli päris pikk, läbisime üle 12 km ja üle 20000 sammu. Pärnus on väga hea igasugust sporti harrastada, kõikjal on kergliiklusteed ja läbi kuue aasta on minu lemmikuks kujunenud Jaansoni rada, mis kulgeb piki Pärnu jõeäärt. Täna me liikumsime algul Tallinna suunas, keerasime Ehitajate teelt alla ja sealt liikusime Uue silla suunas, sillalt keerasime Jaansoni rajal ja sealt koju. Lagedal on tuuline ka veidi. Jõeäär jääb puudest aina hõredamaks ning varsti ongi nagu tuulte pesa meil siin. Niiiiiiiii hea on olla! Germo tegi mulle just kohvi valmis, ise tantsib ja laulab Kairiti laulu saatel ja on nii õnnelik. Mina olen ka. Mine liigu sina ka ja ole sina ka õnnelik. 25. märts 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar