laupäev, 25. märts 2023

RIISIPIRUKAS JA AHVEN - Margit Peterson

Eile ilmus minu sulest viies lasteraamat ehk ühtlasi teine lasteluuleraamat. See on kirjutatud trükitähtedes ning sobib lugemiseks väikelastele ja mõeldud ka algkoolilastele. Aga kõlbab lugemiseks kõigile. Selle imelise raamatu muudavad imekauniks andeka Jana Valge illustratsioonid, mille pealt me kokku ei hoidnud, sest väikelastele kirjutatud raamatus peab neid olema ikka palju, et laps saaks luuletust lugedes ka kohe tegelastega tuttavaks. Jana on ennegi mu teoseid illustreerinud ning meie koostöö jätkub, sest see sujub hästi ja me vahel isegi mõtleme ühtemoodi. Ta on illustreerinud mu viiest lasteraamatust kolm. Selle raamatu toimetas Irene Õmblus, kellega on meil olnud ülihea koostöö, sellest on niivõrd palju positiivsust ja kooskõlamist ning kulgemist, et ma olen südamest tänulik. Aitäh! See on esimene raamat, mille kujundas ja küljendas ( minu omadest)Jaan Lehismets ning kujundus- ja küljenduspoolses koostöös minu ja Janaga sündis just selline raamat nagu sündima pidi. Lõpptlemusega jään väga rahule. Ja see raamat ilmus kirjastuse Hea Tegu kaudu, sest septembri algul, millal ma selle käsikirja kirjastusse andsin, ei olnud mu enda kirjastust veel sündinud. Seega kaua oodatud kaunikene. Siirad tänud, kirjastus Hea Tegu! Üle poolte mu raamatutest on Hea Tegu kaudu ilmunud ja ma väga tänan teie töökat kollektiivi! See on mu 34 raamat ning Hea Tegu poolt 23. Ole teinud kostööd 7 kirjastusega, ehk siis 7. ongi mu enda kirjastus nimega Kröömike. Aga luuletust ma siia lisama ei hakka, see jääb pika joruna. Minu käest otse saate veel seda raamatut osta, palju mul neid enam ei ole. Raamatu hind on 12.- ning postiga saates kokku 14.- Aitäh teile kõgile, kes te selle imekena raamatu valmimisele kaasa aitasite! 25. märts 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar