pühapäev, 1. jaanuar 2023

Jaansoni rada 301. päev

Kuidas sina uut aastat vastu võtsid või alles võtad? Meie, nagu kombeks on, olime koos kõige kallimatega, sest selline, nagu oli uue aasta algus, tuleb ka uus aasta. Tahan nii mõelda ja mõtlen ning välja ka ütlen. Ei kisu mind mingid süldipeod ega kõrtsud, need ajad on möödas, 4 aastat karsklasena (ja pealegi) on elu väga nauditav ja lõbusa tuju loomiseks ei pea seda alkoholi trimpama, jooki, mis tegelikult pole mulle kunagi maitsenud kuid mida ma olen tarbinud. Milleks? Ma eile just naersin, et ma ei joo, ei suitseta ei vaata võõraid mehi, kuhu veel? :D Üldiselt soovitan kõigil enda sisse vaadata ja enda elu elada. Mina teen seda juba aastaid, nii pole kartnud ma ühtegi koroonat ega piljardit, ei ühtegi viirust ega operatsiooni. Jah, üks hirm mul on, aga sellega tegelen ka, kõrgusehirm on püsiv. Samas lennukis lennata ma ülde ei karda. Naljakas, eksole? Niisiis, sellel ajal, kui paljud põevad uue aasta pohmakat, kepikõndisime meie Germoga 6,3 km ja 10300 sammu. Käisime mere ääres ja mööda rannariba liikusime muulile. Mõned pildid ja ühe video ka jäädvustasin, sest rannas oli rahvast palju, väga ei saanud. Sooja on +2 ja ilm oli ilus, mõnus ennast liigutada. Lisaks tegi uue aasta hommik mulle kingituse, 1 kg on jälle mind maha jätnud, seega olen 33 kg kergem, jõulude ja vana-aasta õhtuga kaotasin pigem 2 kg, mitte ei õginud mitu kilo juurde. Kui need ilma vaid nii mõnusaks soojaks jääks, saaks tihedamini liikuda, sest iga mu keharakk vajab seda. Riided veel seljas ei lotenda, sest mind on endiselt palju. Kuigi täna kesklinna sillal tundis üks mu tuttav mind ära tänu Germole :) Sellel aastal tuleb garderoob välja vahetada, aga selle talve saan veel nn vana rasva peal elada, igas mõttes ja eks ma ole mõne uue asja ka juba soetanud, sest lihtsalt on vaja, üllatav jaanuar on juba ju käes ;) Aga jätan selle kõik saladuseloori alla ja avalikult ei jaga enam oma tegemisi. Täna rannas mediteerisime Germoga, tegin ka talle taas kaitse peale, uus aasta ju. Me oleme õnnelikud ega lase negatiivsetel inimestel meie elu elada, sestap lihtsalt tuleb teha kaitse, mis saadab negatiivse enegia tagasi sellele persoonile, kes sinule selle saatis. Olen paljudele sõpradelegi seda soovitanud, sest meie endi seas liigub saatanistliku ja deemonliku energiaga indiviide, keda sa ei tarvitse esimese hooga äragi tunda. Tehke ka teie endale kaitse peale, mu sõbrad, ärge laske halba ligi! Need on minu siirad soovid, mis toimisd ka eelmisel aastal, sest Germo tervenes raskest haigusest ning ka minul läheb kõik tõusvas joones. Lase lahti või visake minema kõik vana, mida te ei soovi, sest ebavajaik ehk surnud enegria pigem võtab, ei anna midagi. Ja te näete, et teil hakkab kergem ja kõik läheb paremuse poole. Õnnelikku alanud aastat kõikidele teile, kes te eelmisel aastal meile toeks olite sest eelmine aasta oli meie pere jaoks kõige rängem aasta! Need kes jäid meie kõrvale, need jäid, kes läksid, nendel tagsiteed ei ole. Võib tunduda karm, aga nii ma tajun, nii ma ütlen ja jään enda tunnetusele truuks. Armstan teid, mu kallis pere ja mu sõbrad ja head tuttavad! 1. jaanuar 2023.a. Vana-Rääma ">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar