pühapäev, 16. veebruar 2020

ÄRGAKE - Margit Peterson


 Eelmisel nädalal ilmus mu 9 luuleraamat täiskasvanutele. Jah, ühe luuleraamatu olen kirjutanud ka lastele ning luban, et see ei jää viimaseks, sest tagasiside on väga positiivne. Aga nagu mul on kombeks blogida kõikidest loetud raamatutest, blogin ka ahjusoojast "Ärgake" raamatust.

 Siirad ja suured tänud tahan öelda kirjastusele "Hea Tegu" ja Heli Hallikule, kelle meilile käsikirjad saata tuleb. See on küll kaua oodatud raamat, mis pidi ilmuma juba ammu, seisis ühes teises kirjastuses pikalt, kuni ära võtsin. Augustis saatsin teise kirjastusse ning ilmuma pidi juba enne jõule, aga jõulude aeg on, teadagi, hull aeg raamatute kirjastamiseks ja trükkimiseks, sestap nägigi see raamat ilmavalgust alles nädala eest.

 Siirad ja suured tänud ka toimetaja Irene Õmblusele, kellega on meil väga vahva koostöö, positiivne ja arendav. Olen leidnud oma luulele tõesti väga andeka ja rõõmsameelse toimetaja, kes võtab oma tööd tõsiselt ning lubab mu osad luuletused jätta just sellisteks, nagu ma soovin. Osasid luuletusi lihtsalt ei saa muuta. Meie koostöö jätkub. Tõesti aitäh!

 Südamest tahan ka tänada oma illustraatorit Jana Valget,kes on illustreerinud päris mitu minu raamatut ja kindlasti meie koostöö jätkub, sest Jana käekiri on mulle väga sobiv ja kõnekas. Antud raamatule joonistas ta imelise kaanepildi. Aitäh, kallis Jana!

 Pirakad tänud ka mu heale küljendajale (kõlab naljakalt, eksole?) Vallo Hallikule, kellega on väga hea teha koostööd, sest ta alati arvestab autori soovidega. Nii sünnib just selline raamat nagu autorile sobib. Olen õnnelik!

 Ma ei taha küll kivi kellegi kapsaaeda visata, iga mu raamat on mulle väga erilise tähtsusega ja armas, aga selle raamatu kaaned on ühed mu lemmikud ning selle eest võlgnen suure tänu kaanekujundaja Katrin Meemaale, kellega koostöö meil ka jätkub. No vaadake kui ilus raamat! :)

 Olgu siis mainitud, et raamat on väiksemas formaadis ja kõvakaaneline ja väga ilusates pastellsetes toonides.

 Raamatuid ma väga palju endale ei saanud, sestap jagub neid vaid kiirematele. Poodides on hind palju soolasem ja sinna peaks jõudma müüki lähiajal.

Kui ka sina soovid seda endale soetada, saad selle minu käest osta 8 euro eest, postiga saates läheb maksma 10 eurot. Minu pangakontonr. EE381010902003166000 Margit Peterson. Selgituseks kirjuta Ä. Aitäh!

Üks tekstinäide ka, nimiluuletus, millest on saanud tänaseks juba laul. Aitäh!



16. veebruar. 2020.,.
Vana-Rääma

Rahva Raamatu lehelt:



RAAMAT

ÄRGAKE

 9 Google +0  0 Share0

Raamatusse "Ärgake" on kogutud pisut nukrama alatooniga värsid, mis kätkevad endas igatsust lapsepõlve ja siitilmast lahkunud inimeste järele. Samuti valutab autor südant Eesti ja eestlaste tuleviku pärast.
Värssidesse põimitud sõnum paneb mõtlema igaviku ja kaduviku, terve elu üle ...
Tegemist on autori üheksanda täiskasvanutele mõeldud luulekoguga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar