neljapäev, 17. august 2017

Kuivatatud kukeseene pulber ja teised tegelased...

Särtsakas Inga ja lõbus Germo

 Täna on väga kirev päev olnud. Kogu aeg midagi toimub, aga ma jõudsin lõuna ajal isegi poolteist tundi iluund teha, ausalt!

 Tänud külastamast Külli, Triin, Jaanika, Ruth, Maarja, Inga, Urmas, Aare, Rivo ja Maire! Uute kohtumisteni! Homme on ka kirev päev, aga mind te kodust ei leia, on enne mõningad asjatamised ja õhtul lähme kalli õe juubelile. Põnev!

 Aitäh kõikidele kes raamatuid ostmas käisid, neid veel jagub!

 Armas Inga tõi mulle kalli Luule Luuse käest ravimtaimi ja üks põnevaim toode nende hulgas on kuivatatud kukeseene pulber. Just see on mu blogimise põhiteemaks. Taimetark ja poetess Luule Luuse on üks üllas ja armas hing, kellest olen ka mina korduvalt bloginud. Inga, armas, anna siis talle ikka tänusõnad ka edasi, kui ma ise enne teda ei näe. Kukeseene pulbrit tarvitan juba hommikul kohe, panen võileivale, kuna me jah eriti pudrusid enam ei tarbi. Lõhn on juba hea ja maitsel pole ka viga. See on üks immuunsuse tugevdaja ja paras energiapomm, tervise edu pant. See aitab:

  • kasvajatevastane mõju
  • aitab stimuleerida immuunsust
  • abistab põletikuliste protsesside korral
  • on loomulikuks antibiootikuks

 Pikemalt saate lugeda SIIT.

 Sellel aastal olen ise vähe ravimiatimi korjanud, sest mul on neid eelmisest aastast järgi, kuigi joome raviteed iga päev. Aga selle eest on sõbrad hoolitsenud, et meil ikka värskelt kuivatatud ravimteesid oleks. Aitäh! Pildid kõnelevad. 

 Nii see kalapäev õhtusse veeres.
Olge armastatud! 

üks teetaim mille nime ma ei tea, pean Luule käest uurima...
põdrakanep
kuivatatud kukeseene pulber
Zorro ärkas, kui Inga teda fotografeeris :)
Fotod:
aedpiparmünt


17. august. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar