laupäev, 5. august 2017

Kallid kooliõed, uue laulu sünnitusvalud, fantastiline Ergo ning Maarja sünna

meie 30 aastat hiljem
 Jah, ei ole just igapäevane võimalus saada kokku kooliõ(d)edega keda pole lausa 30 aastat näinud. Õppisime kunagi koos Evi ja Avega Tartus. Tõsi küll, Avega kohtusime juba eelmisel aastal, salal ajal ja samas kohas, kui ta tütar taas oma sõbrannaga Pärnusse Weekendit nautima tuli. Aga Evit polnud mina küll 30 aastat näinud, kuigi paari aasta eest tema mind vilksamisi nägi, kui käis Pärnus, Jaansoni jooksul kepikõndimas. Aga mina teda ei näinud, kuna püüdsin raja ääres fookusesse saada oma sõbrannat Terjet, kes Jaansoni jooksul ratastoolisõitu tegi. Nii see aeg lendab.

 Tegelikult oli eilseks mitu plaani. Pidime Margiti juurde maale sõitma, kes on samuti Evi ja Ave kooliõde, aga Vinni NST päevilt. Aga maale me ei jõudnud, sest aeg kadus kätte. Peale Evi lahkumist (Jõulumäele) läksime meie Avega BUM-BUMi Maarja sünnipäevale. Käisin mina esmakordselt selles pubis. Hubane kohake teine ja noh, kui Ergo mängib siis on kindlalt hea tuju garanteeritud, nii ka seekord. Eriti naljakad olid tantsutüdrukud. BUM-BUMi jõudes hakkas sellist vihma kallama, et saime momentselt läbimärjaks, sellepärast näen pildil nagu uppunud kassipoeg välja. Aga igati tore õhtu oli ja tänud, Maarja, kutsumast! Ning ikka õnnelikke sünnipäeva järgseid päevi!

 Mainimata ei saa ka jätta, et minu ja Marco ühislugu "Verejanu" on sünnitusvaludes. Video tegemine on Marcol käsil ja laulusõnad on mul juba valmis. Video jõuab avalikkuse ette küll alles 6. septembril, päeval, mil ka Portugali lendan, aga see on juba kuu aja pärast ja...Meie koostöö jätkub ja sujub. Mulle sobivad erinevad väljakutsed ja esitajad. Nii sünnib mu sulest erinevaid lugusid, pungist klassikani. Kui nii öelda saab või võib. Jah, mulle meeldib erineda hallist massist ja seda igas mõttes. Ja ma ei väsi kordamast, et ma siiralt ausatan Marcot ja tema tegevust, sest ta on nagu mina, teeb kõike kirega. Las ta jääb rahvale strippar Marcoks, minu jaoks on ta hea sõber, hea hingega inimene. Mulle ei meeldi kui sildistatakse inimesi ilma neid tundmata ja ma olen õnnelik, et mul selline fantastiline sõber on!

 Ergoga peame ka juba jupimat aega plaane ühislaulu sünniks ja ma usun, et kaugel ei ole see aeg kui teeme ära! Tavaliselt sünnivad minu lugudele laulud nii, et autor tellib teema ja mina kirjutan sõnad, aga palju on leitud ka mu luuletusi netiavarustest ning luuleraamatutest, need viisistatud ja laul ongi valmis. Nii, et, kallis Ergo, ma ootan teemat! Ahjaa, Ergo fenomen seisneb ka selles, et ta on alati rahvaga sinasõber, nii olen ka alati mina, kui tema lemmikkirjanik, oma tervitused ja tervituslood kätte saanud. Aitäh! Ma üldse ei imestagi, et tal on hiigelsuur fännklubi, sest "mängu" jälgides näen kui sõbralikult ta rahvaga suhtleb ja kui erinevaid .lugusid ta laulab, nii noorukitele kui ka pensionäridele. Ja kui ma juba pikalt Ergo teemat lahkama jäin, kirjutan siia lahti ka meie tutvusmisloo ning mainin, et me tõesti oleme head sõbrad. Aga nüüd lugu:
  Aastaid tagasi (ma ei mäletagi enam kui ammu), kui kesklinnas alles Coco-Loco karaookebaar avati, elas mu sõbranna Annika veel Pärnus ning armastas seal karaooketamas käia. Käisin minagi temaga vahel kaasas ja isegi karaooketasin. Ühel korral, kui läksin baari trepist alla, õue oma pahet harrastama, tuli Ergo ja teretas mind nimepidi. Ma vist ehmatasin ennast näost kaameks, et kes see kena sihvakas noormees küll on. Aga juttu meil jagus. No olin teda vaid eelnevalt korra esinemas näinud ja facebookis ka kohanud. Nii me tutvusimegi, hetkel, kui Ergol oli Postipoisis esinemise paus ning ta kutsus ka mind sinna. Sellel korral ma ei jõudnud, aga nüüd, läbi aastate satun ma ikka ta esinemistele ja olen alati meeldivalt üllatunud. Ja täna, täpselt aasta tagasi, ka Weekendi ajal mängis ta Kentuki Pubis, kus ka juhtumisi koos Avega (ja Külli ja Evega) käisime. Vot nii! Seega Ergo fännid, ma ei ole ei Ergo armuke, ei pruut, ei naine :D

 Nüüd aga tänsesse päeva. Pärnus kestavad, lisaks Weekendile, ka Gildipäevad ning täna kell 17.00 esineb seal POSÕ (Eile kätte jõudis homme), armas ja andekas noortebänd, kelle nimelegendi kirjutasin lahti ka oma romaanis  "Westoffhauseni häärberi saladus" mida saate minu käest soetada vaid 15 euro eest! Veel on saadaval ja pühenduse kirjutan ka vajadusel sisse! Andke teda siia kommentaaridesse või Facebooki. Aga kohtumiseni kell 17.00 Gildipäevadel!

 Muusika Planeedi artikkel ka SIIA.

Strippar Marco Tasane annab septembri alguses välja uue loo koos videoga ning sedapuhku on oodata midagi verist! 🙂
Marco sõnul jõuab laul YouTube’i 6. septembril ja selle nimeks on “Verejanu”. Muusikavideo filmimine algas 20. juulil Valgas Tolli hostelis ning võtted toimuvad ka täna, 4. augustil ja tõenäoliselt veel ühel augustikuu päeval.
Loo sõnade autor Margit Peterson kommenteeris MuusikaPlaneedile, et Marco andis talle teema ette ja tema pusis sõnad valmis: “Loodan, et tuleb taas eriline lugu.”
Biidi tegi taaskord Glen Oliver Arengu ehk djViisGleni.
Septembris ilmuvas muusikapalas laulab Marco sellest, et ta on verekummardaja ja talle maitseb vere maik. 🙂

Fotod:
Evi, mina, Ave
Bum-Bumi lava Ergo ootel..
Ergo. foto Maarja ajajoonelt
Maarja sünnipäeval Ave, mina, Maarja ja Mirko
Bum-Bum
hommikul, kui uni läheb kell 6.43...
selline lugu on sünnitusvaludes... ;)
kalli Ergoga sõbrapilt vol 1
vol 2
vol 3

Olge armastatud!


5. august. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar