pühapäev, 13. oktoober 2024

Jaansoni rada 565.päev

Nonii, veidi üle 9 km ja 15 00 sammu sai kepikõnnitud. Ilm jaheneb, minnes näitas termomeeter meil siin kesklinna silla juures 11 soojakraadi ja tulles juba 9. Käisime taas rannas. Nüüd on seal juba kurb, sest rannapingid ja laudteed (peaaegu) on kokku korjatud ja niiöelda talvekorterisse viidud. Vaid osad troopilised puud lõdisevad veel kohvikute kõrval. Ma tegin elevantidele pai ja soovitasin neil ka varsti sooja minna :) Kui nii edasi kulgeb, peab hakkama vist mütsi kandma. Sall oli juba kaelas aga kindaid ma veel siiski kätte pannud ei ole. Täna kütsin pliiti, elamises oli 32 soojkraadi. Küttepuude kokkuhodi missugune on siiani olnud, aga täna ma mõtlen juba akende soojustamise peale, peab minema teipi ostma. Mul on ju veel vanad klaasist aknad ees, raamid suht mädad, aga ega siin midagi ei tehta. Urmas kevadel pani osadele uued liistud, et klaasid päris eest ära ei kukuks. Aga mis seal ikka, mõnus on olla ja sätin ennast varsti teleka ette, sest alagb ainuke saade, mida ma vaatan, "Ma näen su häält." Sellel saatel on juba maailma parim saatejuht - Piret Laos. Olge teie ka liikuvad ja terved! 13. oktoober 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar