laupäev, 12. oktoober 2024

Jaansoni rada 564. päev

Kui eile oli läbinisti tubane päev ja ma uhasin oma kilomeetrid täis üksnes stepperil, siis täna oli hull vajadus rajale minna. No ja jupimat aega ma ikka tahtsin seenele ka veel jõuda, jõusingi, ei kahtese grammigi, sest metsad on seeni nii tulvil, et ämber sai lõpuks kuhjaga täis. Eks ikka tammeriisikaid, kukeseeni, tõmmuriisikaid, pilvikuid, puravikke, isegi männiriisikaid, kreemriisikaid jne ... Ühesõnaga - minge metsa! Kilomeetrid tuli 6,8 ja samme 11 100. Nüüd on seened puhastatud ja keevad, ma paningi kõik potti keema, soolan sisse, kõige parem. Eile jõudsime toimetajaga nii kaugele, et küljendatud käsikiri sai nii mitu korda läbi leotud, et läks trükikotta ning ma loodan, et uuel nädalal läheb trükki. Vaim oli õhtuks väsinud, isegi imestasin, et veel Krossi ka lugeda jaksasin. Paar õhtut veel ja siis peaks uus raamatublogi tulema. Sellel aastal on ikka nii soe sügis, et ma olen ahju kütnud vaid 2 korda ja pliiti 3. No pole vaja, soe on. Öösel ajasin isegi teki pealt. Tuleks talv ka soe ja lumeta, see oleks minu lemmik. Praegu naudin hetke. Olge teie ka ikka rõõmsad ja terved! 12. oktoober 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar