pühapäev, 6. oktoober 2024

Jaansoni rada 561. päev

Täna on nii mõnus ilm Pärnus. Termomeeter kesklinna silla juures näitas 14 soojakraadi. Nii me rajale läksimegi. Tänaseks teekonna pikkuseks tuli 8,1 km ja 13 200 sammu. Rannas on mõnus, kuigi tuuline, aga tuul on täiesti soe. Käisime suisa kahel korral rannas, algul keskrannas, seene juures ja siis, tagasi tulles ka muulil. Seal pidime natuke pildistamisega ootama, et noorpaare kaadrisse ei jäädvustaks. Neid täna rajale jalutama jagus. Kõik naudivad imelist sügist. Muide, ma täna tundsin esimest korda sügise lõhna, ehk kõdulõhna. Seiklesime kesklinnas rohkem kõrvaltänavatel, sest Supeluse on siiani remondis. Estonia sanatooriumi juurest keerasime Hedon SPA suunda. Düünis on vaikelu. Sellel aastal ma seal eriti ei käinud, Meisterjaani käisin kuulamas, aga ... pole ta mulle. Maarja- Liisi kuulama minna ei saanud, teised ei pakkunud huvi. Olgugi, et eelmisel aastal valisin DÜÜNi aasta parimate hulka. Bände tahaks seal luidete peal rohkem näha ja kuulda. Ilus koht just nende jaoks. Klubimuusika jäägu kluppi! Aga mis ütleja mina tegelikult ikka olen, lihtsalt avaldan oma arvamust ja mul on kahju, et lemmikkohaks kujunenud koht sellel suvel mulle pettumuse valmistas. Õnneks on läbi aasta üritusi, sündmusi ja kohti küll, kus Pärnus käia, üritan igal nädalal vähemalt korra mõnest kultuuriüritusest osa saada, tasuta üritusest, sest elu on liiga kallis, et endale ja pojale piletit osta. Olgu selleks siis kirjanduskultuur, kehakultuur või ... Liigume me nagunii, see on selge! Mõnusat sügisust! Ahjaa, bingo võidu tõin ka välja ;) Seda juhtub juba mitu korda kuus . 6. oktoober 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar