laupäev, 13. aprill 2024

Jaansoni rada 472. päev

Minna või mitte ... Mitu korda küsisin endalt, aga liikumissoov sai võitu, nii nagu tavaliselt. Ei õnnestu enam eriti mul kodus stepperipäevi teha, lausa võluväega kisub välijõuksi :) Kuigi tulles näitas 8 soojapügalat on Pärnus suisa jäine tuul ja just sillal, mida me peame ületama rannast või jõuksist tulles. Kokku liikusime 6,5 km ja 10 600 sammu. Kergematel treeningvahenditel treenin juba 500-1000 korda, jah, mulle meeldib neid kordi lugeda. Aga osad on raskemad ja neid kasutan valu piirini, ehk siis, kui tunnen, et parem õlaliiges ei taha rohkem, lõpetan. Aga iga korraga veedame me juba rohkem aega jõuksis ja tundub, et Germo on hakanud ka seda nautima. Läksime ka muulile, aga seal oli liiga tuuline. Heh, kõlab nagu luule :) Ja siis tulime tagasi ning juhtusime taas ajal kui üks laevuke ukerdas seal, nagu ootas meid. :) Meri - mu arm! Laev - mu arm! Nüüd mõtlen kas teha tuli ahju või mitte, sest eilsest pliidi kütmisest on alles 25 sooja elamises. Kuid mul pesu kuivab ja lausa 2 masinatäit, sest enne rajale minekut tõin märja pesu õuest tuppa, sest tibas veidi. Niiskus on vastik ja soojus on hea, seega otsustatud. Plaanid aias grillimiseks läksid vett vedama, aga kevad on alles lapsekingades, küll jõuab. Ilusat nädalavahetust! 13. aprill 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar