teisipäev, 9. aprill 2024

Jaansoni rada 469.päev

Tänaseks raja pikkuseks tuli (koos trenniga välijõusaalis) 7,6 km ja 12 500 sammu. Nii mõnus ilm on, kella 19.08 ajal näitas kesklinna silla juures alles 14 soojakraadi. Ja üldse nii ilus oli rannas, sest laev tuli, jäädvustasin seda erinevate nurkade alt. Eks mul ole seda fotograafia huvi ka veidi. On kogu aeg olnud. Aga kepikõnd on ikka parim, parim kõikidest teistest treeningutest, kuigi jõusaalis on mul ka omad lemmikud juba välja kujunenud. Täna veetsime seal juba ka kauem aega. Ja iga korraga annan ka õlale rohkem koormust, taastun vaikselt. Germo ka juba naudib ja ootab sinna minekut. Tasuta veel käes, mõtelge! Ole lahke ja lihtsalt mine! Aga mis seal ikka, laen ka nüüd fotod blogisse ja olen tänulik Geiole, kes mulle siin jõu ja nõuga toeks on, minu itimees :) 9. aprill 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar