kolmapäev, 17. aprill 2024

Jaansoni rada 474. päev

Kuna me oleme paar päeva terviseriketega siin kooselu harrastanud, oli karjuv vajadus täna ennast liikvele ajada, ehk siis mu kulmud karjusid juba ammu tuunimise järele, nii me Germoga kesklinna Bellissimasse läksimegi. Tänane teekond tuli küll lühike, aga ega ma ei taha kaelaradikuliidiga aktiivset trenni teha. Üle 8 aasta või lausa 9 pole ma seda valu tundnud, kuid kaval kevad tõi taas radikuliidi mulle. 4,4 km ja 8000 sammu on ka ikkagi liikumine. Germol on ka täna parem. Ma arvan, et me saime pühapäeval viinamarjadest toidumürgituse, sest ka minul oli paaripäevane kõhuvalu. Aga nüüd on mul taas kulmud peas ja meie enesetunne parem (minu kael on veel kõrver nagu kreeka e) ning edasi saab minna ainult paremaks. Las see kiusupunn talv siis tuleb teeb oma viimase tiiru ära, ega ta muidu jonni ei jäta. Ju see kevad ka ükskord kohale jõuab. Iga asi ja tegelane omal ajal. Olge terved! 17. aprill 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar