laupäev, 14. mai 2022

Rada 249. päev

Hommik on küll nutune ehk vihmane siin Pärnus olnud, aga rada kutsus ikkagi. Algul olid teised plaanid, aga need muutusid. Nii me mööda Jannseni tänavat Vana-Pärnusse kepikõndisimegi ning sealt edasi mööda jalakäijate silda Vana-Sauga tänavale, istusime bussikas veidi, ootasime suurema saju möödumist ja võtsime suuna koju. Kunagine Germo koolihoone (uus küll) kerkib kenasti ja sellel hoonel on imeline nimi. 4,5 km on hetkel minu jaoks paraja pikkusega teekond, et mitte liigestele liiga teha. Ja ma tegelikult väga ületan ennast, energiat on vähevõitu, kaalu palju, hea meelega lõsutaks kodus diivanil, aga ma pean piitsutama, pääsu ei ole. Opile ju ei lähe ning uuesti suitsetama ka ei hakka. Germo pidas ka vapralt vastu. Eks ma ju ikka küsin ka tema käest kuidas, kas ja mis. Temal on alati hea meel liikumise üle. Juba koduhoovis liigub ta päeva jooksul kilomeetreid. Tänane sammukogus on mul veel käimata. Hetkel on liigutud ligi 7000 sammu, aga päeva on alles poiske ka. Eesmärgiks on endiselt 8000-10000 sammu, üle selle teen juba liiga. Oleme terved! 14. mai. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar