neljapäev, 19. mai 2022

Jaansoni rada 253.päev

Kuna eile käisid meil külalised ja juttu jätkus taas kauemaks kui kauaks, siis rajale me ei jõudnud. Aga täna käisime lausa kahel korral rajal, lõuna ajal küll kõigest 1,7 km, kepikõndimsime šašlõkitama ehk avasime alles nüüd hooaja ning peale seda ei jaksanud enam pikemat teekonda ete võtta, nii me õhtul uuesti rajale läksimegi ning kokku kepikõndisime 5,7 km ning 10000 sammu on täna tehtud, peale ka, sest ma mõõdan neid telefoniga aga telefon kodus seisab mul laual, ei kanna kaasas. Õhtul kella 20.07 ajal näitas kesklinna silla juures veel 16 sooja. Täitsa palav hakkas. Kepikõndisime muuli suunas ehk muuliterrassi või laudtee juurde. Plaan oli sealt ka üle minna, aga meeletult palju rahvast ja jalgrattureid olid takistuseks, pöörasime sealt ümber. Meie kodust sinna otsani on täpselt 2 km. Mul see juba ammu ära mõõdetud. Jahtklubi juures on alati ilus, olenemata aastaajast. Oli kuidas ma ootan bluusipäevi ja seda hetke kuidas päike bluusitelgi taha loojub. Imeline kooslus. Varsti juba. Juulis. Lisasin fotoseeria ka äMma imelisest aiast, kõik lilled õitsevad, kõik .... küll on seal alati ilus. Aga mina, valgevereline suutsIn ennast juba päikese käes ära praadida, mulle hakkab päike jube ruttu peale, aga ma ju ei lähe pruuniks mitte kunagi. Homme on juba uus rajapäev. Meie oleme rõõmsad ja õnnelikud, olge teie ka! :) 19. mai. 2022.a. Vana-Rääma
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrloEcf9M_PG0mfBeglwTU0Ep35pse_bprip92UU00TwEMhRHpuoWoag7-x0bw0LKQx8uf4iB_WUKlwJSk_aysY0vckf3cRjWofMZ7wpY2XtSZqB-wNKwhF4w1lYeNoSzkIcspccwEUUdqCz9pSve0GuLcbi-AFrOK0Pv6qGwx8jyvwyX8lB0lZ-SR/s4128/AAR9.jpg" style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; ">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar