kolmapäev, 25. mai 2022

Jaansoni rada 257.päev

Paar päeva jäi rajal käimata. Eile õhtul oleksime peaaegu läinud aga nagunii oli täna hommikul vaja postimajja minna, seega lükkus. Tegelikult andsin veidi hüppeliigestele puhkust, sest kurb tõde on see, et 9 päevaga, mil me pmst järjest rajal käisime, tuli mulle 2 kg pigem juurde ... Jama ... Aga ma ei anna alla. Eks ma siin tegelen ka teiste kaalulangetamisvariantide otsimisega sest see kehakaal, mis peale suitsut loobumist juurde tiksuma hakkas ja eriti veel selle aasta algul, kui ma üldse rajale ei saanud, on juba liiast, igas mõttes. Nooremana võisin ülekaalus olla, aga nüüd enam ei saa lubada (nagu oleks see lihtne, koorma maha viskamine), lõhub tervist. Eks nii mõnigi elumuutev otsus on telefonikõne kaugusel. Täna läbisime pisut üle 4 km, sest rohkem ma lihtsalt ei tohigi, teen liigetele liiga. Fakt. Tiirlesime kesklinna kandis, käisime postimajas, apteegis, kullassepa juures, Telias, portaka toidupoes jne ... Eks peale toidupoes käimist ole veel suurem koorem kanda, sestap ma loobusin fotode tegemisest sillal jne... Palav on ka täna, antakse ilmselt enne suuri külmasid üks suvepäev ja ongi kõik. Aga liikuma peab, sellest ma ei loobu. Tegelikult mind natuke paneb imestama ,et igasugused vaktsiinid mõeldakse kiiresti välja aga meditsiin on jõuetu nende ees, kes suitsetamisest loobuvad, ei ole ühtegi ravimit, mis ei laseks lisakilodel tulla. Ja paljud (meedikud) kordavad nagu ühest suust, et suitsetamisest loobumine ei anna kaalu juurde. Annab. Kõigil. Kui nad muudkui soovitavad loobuda, siis enne tuleks välja töödata ravim, mis hoiab ära eluohtliku kehakaalu tõusu. Õudne, ma tõesti paisin nagu pärmitaigen. Ei, ei hakka ma uuesti suitsetama! Olgem terved ! 25. mai. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar