pühapäev, 29. mai 2022

NÜÜD MA TEILE LUULETAN - Margit Peterson

Nagu ma igast läbiloetud raamatust blogin, nii blogin ka enda raamatutest. See siin on mu 14. ilmunud luuleraamat, mis on neist kõigist vast kõige lustakam. Žanrid kõiguvad äärest-äärde, aga rohkem leidub siin riimiluulet, sest just riimiluule kõlab ägedamalt, kui selles on huumorinoot peidus. Soovitan lugeda ka ridade vahelt. Aga te oskate juba ise ka. Ühesõnaga olen tänulik ja õnnelik selle raamatu ilmumise üle, kuigi ka raamatute hinnad on laes, aga lugeja loeb ja ostab ikkagi. See luuleraamat sisaldab ka pühendusluuletusi ning laulusõnu "Kas tunned maad," millest hea Tajo Kadajasel ilmus hiljuti uus laul. Seekord hevilaul, mis on päris põnev välja kutse: isamaaline hevilugu. Kuulata saate seda siit 28.30 minutil ehk siis 11. lugu. Siirad tänud, hea Tajo! Minu käest saad selle raamatu osta 11 euroga, posti panen 13 euro eest. Link lauluga: https://www.youtube.com/watch?v=qBhlZMaOUIQ. Muide, Apollos maksab suisa 18.95.eurot. Karm. Aga pole parata, elu üha kallineb. Osta minu käest, veel on saadaval umbes 20 raamatut otse ja pühendusega. Tutvustus : Mõnikord leian ma end situatsioonist, kus ei jaksagi kõiki tundeid ja nägemisi, mis minu sees on ja ennast välja karjuda tahavad, kirja panna, ajast jääb puudu. Mõnikord paiskub luule nagu tulvavesi minust välja ja lõppu ei näi tulevat. Aga mul on mu luule ja see teeb mind õnnelikuks. Olen õnnelik inimene ja loodan, et ka sina leiad siit hingekosutust. Armastan! Autor 29. mai. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar