reede, 12. november 2021

Jaansoni rada 237.päev

Nonii, täna jõudsime üle 6 päeva taas rajale. Sain oma jalakrampidest priiks ning enesetunne on hea. Kuna oli ka postimajja asja siis tegime kesklinna tiiru, kokku kõigest 4,2 km, mis on minu jaoks hetkel paras. Imeline ilm ka, päike säras nii võimsalt, et vaid ühel endast tehtud fotol ei olnud mul kaaslast, aga eks näete ise, ma pikemalt sellel teemal ei peatuks. Päike on kõikvõimas :) Käisime Koidulale Brakcmannile ka tere ütlemas. Ja seal kahe suure inimese vahel on mu lemmikallee, mis hetkel küll alasti on, aga ma ei saa kunagi sealt mööduda jäädvustamata. Tohutult hea energiaga allee. Sealt suundusime Munamäele (jah, Pärnus on oma Munamägi) ning edasi Vallikääru, kus 6 päeva eest oli sealne sillake saanud uue südamekujulise taba. Tore, et tänapäeva armastust ikka paberiga kinnitamas käiakse. Õnne! Ja siis vudisime Tallinna väravate vahelt kodu poole ning seal klõpsasin veel mõne ilusa pildi. Ausalt öeldes ma ei mäletagi nii ilusat sügist Pärnus. Soe ja värvikas. Oleme terved, eksju? ;) 12. november. 2021.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar