laupäev, 6. november 2021

Jaansoni rada 236.päev

Tänane rada jäi lühikeseks, vaid 2 km pikkuseks, aga jõudsime vähemalt maaliinibussikas kallist kooliõde kallistada ja energiat vahetada, natuke tiirutasime seal piirkonnas ja tulime autoga koju. Nüüd algab mu meresoola ja mageneesiumihelveste kuur ehk siis jalavannidega seonduvalt. Juba eile lõi jalasäärde kramp jne ... aga mul on ennegi neid olnud ja tulnud, olen üsna ruttu oma tehtud tinktuuride ja jalavannidega korda saanud, üldse ei muretse, saan ka nüüd. Eks ma üleeile pingutasin üle, tunnen et hetkel on minu parajaks teekonnaks 5 km ning üle selle on liig. Eks ma jupphaaval panen omale meetreid või kilomeetreid juurde, aga üle 5 km keha mul hetkel ei luba, tunnen oma keha, aga .... Aga ikka olen rõõmus ja terve, ole sinagi~! 6. november 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar