neljapäev, 4. november 2021

Jaansoni rada 235.päev

Täna käisime natuke teistsuguse tiiru. Mul oli kesklinna asja, nii me mööda Rüütli tänavat Tallinna väravate suunas kepikõndisimegi. Ja sealt edasi Pärnu muuli juurde. Kokku tuli 5,7 km. Laudteest alla me ei läinud, ei tahtnud et jalg märjaks saab. Ja tagasi tulime Jahisadama kaudu, üks mu lemmikkohtasid Pärnus, eriti suviti ja eriti bluusipäevade aegu. Ja ülla-ülla, lõpuks jooksime kokku ka Anu ja Grünetiga, kes nagu ühest suurt karjuma hakkasid kui pilti tegin. Muideks, tegin ;) aga ma ei pane teie soovil üles. Oli armas kohtuda. Taas üks päev kirjas ja enesetnne hea. Kummaline, ma olen kohe rahutu kui ma rajale ei saa. Eks ole ju 4 ja pool aastat seda rada kulutatud ka, jalanõusid samuti. Peangi endale uued jalavarjud ostma, sest peagi ilmad jahenedvad ja talitossud on oma aja ära elanud. Kepikõndida aga pean saama! Oleme terved! 4. november. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar