pühapäev, 27. juuni 2021

Jaansoni rada 209.päev

Nonii, leitsak lõppes, vihm kastis Pärnu korralikult ära ja läks. Meie saime üle pika aja rajale. Ülimõnus! Ilus õhtu on ja jõgi on veesõidukeid tulvil, isegi vesirattad sõidavad mööda vett ning Pärnu Cruisis tuli viimase tiiruga. Pole paar aastat sõitmas käinud, peaks minema taas. Ilus on. Eriti ilus on suvine Pärnu oma veesilmade ja päikeseloojanguga. Rahvast oli ka rajal palju, peale vihma ju õhk hea. Kepikõndisime 4,3 km ja enesetunne on super. Germo oli ka terve rajal oleku aja üliõnnelik, fotod kõnelevad. Mina olin ka, olen siiani, ausõna, aga ma ei jäädvustanud ennast, olen meikimata, kerge silmapõletik. Mõelda vaid, mina ja meikimata! Kunagi ei läinud vetsu ka ilma meigita! See oli kunagi, enam ma oma loomulikkust ammu ei häbene ning ma ei taha kellelegi meeldida või mittemeeldida, olen endaga rahul :) Olge teie ka õnnelikud ja enesega rahulolevad!Ahjaa, Ave, sinu tuututamine tegi ühe veel rõõmsamaks :)
27. juuni. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar