teisipäev, 8. juuni 2021

RINGIGA TAGASI - Heli Künnapas

Paari päeva eest tõi armas Heli mulle ja minu juurde müüki (saadaval 4 raamatut ja 10 eurot tk) oma uue lühiromaani sarjast "Mõni õhtu romantikat." No selles naistekas on romantikat parasjagu. Mõnus ja ladus lugemine. Jaotasingi selle õhukese raamatu lugemise kahe õhtu peale. "Ringiga tagasi" sobiks ka sarja nn lõpuraamatuks, kuid ma ei arva et autor seda nii mõtles. Päris põnev on läbi mitme aasta ooadata ja lugeda sda sarja, mille 12 raamatut on Heli Künnapase enda kirjutatud. Mina blogin oma emotsioonidest, mis ei pruugi igal lugejal samad olla. Ütlen ausalt, ladus, loogiline ja unistama panev naistekas, milline üks naistekas olema peaks. Kas on ka midagi häirivat? On üks kivi visata toimetaja kapsaaeda, või isegi kaks kivi. Vihjeks on sõnaseade, kus seadet muutes on mõningas lauses jäänud sõnade kordused kustutamata. Aga selliseid asju ikka juhtub. Ei ole häirivad, pigem mina olen tähenärija :) Võibolla tuleb see sellest et kirjutan se ka ja vaatan kõiki kirjutisi kriitilise pilguga (grammatika suhtes) aga samas olen inimene kes enda täheapsakaid ei näe. Aitäh, kallis Heli! Ja Rahva Raamatu lehelt tutvustus: Julia on ringiga tagasi väikelinnas, kus veetis vanaema juures kõik koolivaheajad. Koos seitsmeaastase tütrega asub ta elama vanaema majja, et see lagunemisest ja müügist päästa. Mälestused ja kohustused mineviku ees varjavad ennast aga igal nurgal. Kuigi Julia uskus, et endise ülemuse Indekuga seotud tunded on tuhmunud, tuleb naisel vanad lahendamata teemad siiski läbi käia. Kelle süü on aga suurem? Kes kellele rohkem haiget tegi? Millised on süüteod, mida ei saagi andeks anda? Ja kõige olulisem küsimus – kus sa oled siis, kui oled ringiga tagasi? Heli Künnapas on rohkem kui kahekümne avaldatud raamatu autor. Sarja ,,Mõni õhtu romantikat" raamatud on kõik eraldiseisvalt loetavad. 8. juuni. 2021.a.Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar