laupäev, 20. märts 2021

TUHAST TÕUSTES - Heli Künnapas

Öösel sain loetud Heli Künnapase raamatu "Tuhast tõustes" sarjast "Mõni õhtu romantikat." Seda raamatut ma tõesti lugesin mõni õhtu, kuigi eelnevad raamatud olen paari tunniga läbi lugenud. Miks? Pole mingit kahtlust et Heli Künnapase raamatud on haaravad ja kirjutatud lihtsas kirjas, ehk siis loetavad. Mul on peaaegu kõik ta raamatud olemas, välja arvatud "Rikaste inimeste 30 harjumust." Seda (Tuhast tõuestes) raamatut lugedes tundsin, et eelenevalt oleks pidanud just selle rikjaste harjumuste raamatu läbi lugema, siis oleks tekst vast kohale jõudnud. Praegu jäi nii mõnigi seiks sealt mulle arusaamatuks, või kaugeks. Aga luban, et loen ka rikaste harjumuste raamatut. Nagu ma mainisin, on Heli raamatud haaravad, aga see oli minu jaoks esimene raamat mille lugemisega venitasin. Miks? Minu jaoks liiga palju nn kontoriroti maailma, mis mulle üldse huvi ei paku. Või kui pakub siis vähesel määral. No lihtsalt ei huvita. Sorry mu aususe pärast. Aga ma blogingi ausalt, et mõni ei vibutaks näppu et näe, kiidab sõbranna raamatut. Kaugel sellest. Ja ega ma ju tegelikult ei laida ka, lihtsalt see raamat pole mulle ilmselt. Aga väga paljudele võib huvi pakkuda. Ja ... ma aimasin lõpu ette :) Olgu - olgu, tegelikult (kui jätta välja see kontori teema) on tegu päris hea raamatuga, aga ma siiski ootasin rohkem romantikat, mida Heli näpuotsaga andis. See on sarja 13. raamat, eelmine ehk 12. on minu vaiedamatu lemmik. Kõik raamatud ei olegi ühtemoodi, meie oleme ju ka erinevad. Kuna mulle endale meeldib arv nr 13 aga kõigile ei meeldi ning siin võib (kes taipab, kes mitte) tegu olla ka arvu(numbri)maagiaga ;) Aga igal juhul suured tänud, hea Heli, selle raamatu eest! Nii ilus on riiulis vaadata seda imelist sarja reas, sest Liis Karu (kujundaja) on sul ikka fantastiline kunstnik! Jään huviga järgmist ootama. NB! Kellel tekkis huvi siis minu käest saab ka seda raamatt osta, kiiremad saavad :) 20.märts. 2021.a. Vana-Rääma. Rahva Raamatu lehelt: Pärast mehe surma paar aastat tagasi jäi Sandra üksinda kaht last kasvatama. Töö sekretärina aitab küll igapäevaelu eest tasuda, kuid naisel tuleb pidevalt kalkuleerida, kuidas hakkama saada. Elu ei tee kergemaks teadmine, et mehe vend Karmo lõpetas pärast matuseid Sandraga suhtlemise, kuna uskus, et naine ei leinanud piisavalt. Mis juhtub siis, kui ettevõtet, kus Sandra töötab, tabab koondamiste laine? Kui keeruliseks muutuvad olud, kui samal ajal ilmub välja aastaid eemal olnud Karmo? Kas Sandra saab hakkama sellega, et taas tuhast tõusta, kui kõik tema ümber muutub üha keerulisemaks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar