reede, 1. aprill 2022

Jaansoni rada 245.päev

Ei pidanud homseni vastu, sest tunne rajale minna oli nii õige. Vaatasin blogispikrist järgi, jah, üle 3 kuu polnud kepikõndima jõudnud. Viimati käisin 24. detsembril 2021. aasta, päev peale Germo operatsiooni. Täna on tehtud suisa 11000 sammu, kuigi plaanis on vähemalt 8000-10000 sammu hakata päevas tegema. Kepikõndisin 4 km. Täna on kokku aktiivsemalt liigutud 7,3 km. Enesetunne on ülihea ja kopsumaht on ka üle aastakümnete ülihea, sest kuu lõpus saab juba elatud aasta suitsuvabalt ja koroona ei mõjunud minu kopsudele laastavalt. Põdesin ülikergelt, isegi maitse- ja haistmismeel jäid alles. Riskigrupist ja vaktsineerimata, nagu ma olen :) He! Homme saab 3 nädalat mu jalaga juhtunud intsidendist. Kuigi ta on veel valus ja paistes, ei sega see liikumist ja vanad suvetossud mahuvad jalga, küll ei saa paelu siduda, aga pole hullu. Seega miski ei takista enam liikumist. See 45 minutit supsti ära käia, see läheb ruttu, puhkepausideta. Kuigi täna otsustas kivi tossu sisse minna ja ma pidin korraks istuma. Ja veepudel ununes ka maha. Muidu on ta tavaliselt Germo seljakotis, aga käin ju kepikõndimas üksinda. Tegelikult oli rahvast rajal küll ja imelise taeva imetlejaid veelrohkem. Oeeh, mõnus on olla. Oleme ikka terved! 1. aprill. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar