laupäev, 30. detsember 2023

Jaansoni rada 424. päev

Täna hommikupoole olin tubli, pügasin poisid ära, kütsin elamise ära, tegin söögid valmis, kamandasin masina pesu pesema jne... ja siis kui vihmasadu taandus, läksime rajale, umbes kella 15.30 ajal alles ja siis näitas kesklinna silla juures 2 soojakraadi kuid ligi kahe tunni pärast naastes juba 3 soojakraadi. Niiiiiiiii mõnus ilm. Ainult, et tagasi tulles sai Tallinna väravate vahel mu telefoniaku tühjaks kuid ma tean, et Bum-Bumi juurest on mu koduni täpselt 1 km seega tuli meie teekond täna veidi üle 10 km ja vast kusagil 16 000 sammu, pakun huupi, sest telefon ju ei lugenud edasi. Igal juhul väga hea oli liikuda. Germo oli samuti terve tee rõõmsas tujus ja me vahepeal lausa laulsime suurel häälel :) Muide, keskrannas on umbes 3 meetri kõrgused jäämäed. Ronisin nendele ja tegin pilti, aga mu telefon ei jäta pimedas häid pilte. Käisime ka taas muuli juures, Surfiklubi juures ehk POKO restorani või lihtsam oleks öelda, et Tervise paradiisi juures. Tagasi tulime Kuursaali eest, soovisime Raimondile head vana aasta lõppu ning kulgesime mööda Mere puiesteed, mis on kaetud kiilasjääga, päris raske oli, kuigi meil olid naelad all. Aga mis seal ikka, sellel aastal on ikka kõvasti kepikõndi harrastatud, kuigi just sellel aastal murdsin õlaliigese ja jalaluu ning olin pikalt rajalt maas, aga kokku kepikõndisime 124 päeva. Homme ei lähe, plaanid on paigas. Õnnelikku aasta lõppu, kallid sõbrad! Uuel aastal soovime juba uueks aastaks ;) 30. detsember 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar