esmaspäev, 11. detsember 2023

Jaansoni rada 417. päev

Nagu peatsis olevast fotost näha, käisin täna ka Bellissimas, Pärnu parimas ilusalongis. Nüüd on jälle kulmud pähe joonistatud. Eile sai kuu eelmisest joonistamisest, siiani oli värv kenasti peal, aga ikkagi soovisin uuendust, kolmapäeval sõidan ju linnast välja. Kätlini värvitud kulmud on väga hea kvaliteediga, värv on püsinud isegi 2 kuud, aga mu puhmas helevalged kulmud vajavad veidike varem ülevõõpamist. Koroona ajal olin puhas lõuend, päris hirmutav. Kui mul oleks tumedad kulmud ja ripsmed, siis ma neid ei värviks väga tihti, vaid pidstusteks. Aga mul on kriitvalged. Albiinode värk. Tänane teekond tuli 5,2 km pikkune ning samme tuli 8 600. Stepper veel karjub :) Vastik lögane on. Kuigi mul olid naelad all, libisesin kohati ikka. Aga natuke sai ennast ikkagi liigutatud, suurem ports raamatuid Viikingisse viidud ja teine postimajja. Korra silkasime ka Portaka toidupoest ja PK-st läbi ning kepikõndisime koju tagasi. Keegi võiks mu eest kõrvitsad kuubikuteks teha ja marinaadi panna, ootab üks poolik kõrvits siin. Aga Germo juuksed sain pügatud, lõhe karpi pandud ning tuled ka pliidi alla tehtud. Ahju peaks ka ehk täna kütma, eile ei kütnud. Ja no ma ju tegelikult kibelen romaani edasi kirjutama, see lausa karjub mu järele :) Aga mis seal ikka, blogiga on ka nüüd ühel pool ja asun tegudele! Olge rõõmsad, terved ja liikuge! 11. detsember 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar