reede, 29. oktoober 2021

Laulusõnad Marco Tasasele

25. oktoobril ilmus Marco Taseasel järjekordne laul, nimega "Maskid, maskid," millele kirjutasin sõnad mina. Need sai kirja pandud 21. septembril ja sündisid üsna kohe peale tellimuse saamist. Ma ei ole suutnud tuvastada mitmendad laulusõnad need Marcole on, vast 10-12. oletan. Ja vast mingi 50 ringis laulu on mu sõnadele loodud. Meelsasti teen tellimustöid erinevat stiili lugudele, nii pole ime kui mu sõnade taha saab isegi kasvõi räppar loo teha või lähevad need koorilaulule. Tellimus on tellimus. Marcoga meeldib mul koostööd teha sellepärast et tal on alati sõnade teema varnast võtta, nii on lihtsam. Ja vaid ka kõigevägevam seal üleval teab et laulusõnade eesmärk ei olnud kuri, pigem põimib Marco alati oma lugudesse huumorit, kui lugeja või vaataja seda ei näe ega koge siis on see juba tema viga. Antud loo puhul, et meedia teda ilmselgelt avalikustada ei julge, annan vihje refräänile. Põimisin mina sõnadesse huumorit, põimis Marco ja ta äge videogäng ka loo videosse head huumorit. Järjekordselt osaleb Marco videos ka armastatud ja andekas Diana Klas. Üllataval kombel kannavad nad Marcoga ühesuguseid parukaid. Leia sina ka loost huumor ja jäta õelutsemine, kuula, naudi ja muhele, loo lõbus tuju sest hetkel on seda väga vaja. Ja olgu ka mainitud et tänaseks on Marco poolt ülelaetud videot vaadatud suisa 10 375 korda! Aitäh teile kõigile, kes te vähesemal või suuremal määral selle loo sünniga seotud olete, te olete armsad! 29. oktoober. 2021.a. P.S. Kahjuks ei võimalda blogi enam postitusse lisada laulusõnu, need jäävad pika reana, aga saan fb ajajoonele need siiski õnneks lisada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar