pühapäev, 24. oktoober 2021

Jaansoni rada 230. päev

Täna õnnestus kepikõndima minna. Ilm on ka Pärnus rahulik ja tuulevaikne. Algul läksimegi Jaansoni rajale aga sealt põikasime Raba tänavale, edasi Hariduse - Lille - Roheline - Ilvese - Tallinna mnt ja koju. Kokku tuli veidi üle 4 km. Paras ring. Ma alati mõtlen et ei peagi pikki kilomeetreid käima, kui saaks igapäevaselt 4 km kepikõndida, oleksin õnnelik, aga paraku taksistusi tuleb. Tänaseks on Germo kaelaradikuliidist tervenenud, ravisin teda omatehtud kastanitinktuuriga, masseerisin sisse. Ilma temata ma rajale ei lähe. Olen käinud mõnel korral kui ma aastate eest vahepeal öiseid rajatamisi armastasin ja ka siis kui Germo haiglas viibis, aga üldiselt käime koos ja ta on mul endiselt 24 h valvata. Mõnikord võtan isegi kulmudesse kaasa. Tegelt Bellissima karjubki mu kulmude järgi või vastupidi, peaks minema aga näis. Suht kodune aeg tulemas, võib ka lillelöömata elada ;) Aga enda korda tegemine annab palju head energiat juurde, olen kogenud. Mitte et mul sellest puudus oleks, kaugel sellest, ma ei saa millegi üle kurta. Ausalt. Kui mõni mure ongi siis ilmselt on see nii tühine, et mulle hetkel ei meenugi. Olge teie ka rõõmsad ja õnnelikud! 24. oktoober. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar