laupäev, 12. september 2020

Võrratu reede Varblas


 

 Hea kui sul on olemas naabrimees ja hea kui sul on olemas sõbrad ja üleüldse kallid inimesed, loomad, kõik need, kes teevad su elu imelisemaks, veel värvikamaks ja põnevamaks. Aitäh! 

 Aga meie käisime eile Varblas! Vot nii!

 Panin meelega selle pildi peatsisse, sest sellel on mu kallis Kaie, kellega mängisime juba lapsepõlves ühes liivakastis seal Liivi lahe rannikukülas ning Kaie oli minu mängukaaslaseks ka sellel eluperioodil mil ma ennast Petuks ristisin. Ohh, küll on palju meenutada! Ja eile sai ka pisut meenutatud.

 Kaie on see kes jääb, nagu laulab armas Kairit. Nii ongi. Kui me vahepeal ei kohtunud aastaid, viis meid tee taas kokku, olgugi et mu kallis sõbranna elab Varblas ja mina Pärnus. Vahemaa polegi oluline, oluline on pigem see kui sõbrad, kellega oled pmst terve elu tuttav olnud, jäävad. Aitäh, kallis hing!

 Sõitsime Varblasse läbi Paadremaa- Mõtsu ja no milline nostalgia! Mina olen kasvanud maal, käinud kõik suved loomi karjatamas ja nagu tellimuse peale avanes mulle üks nostalgiline ja südantsoojendav pilt. Eks vaadake ise, jäädvustasin fotosse.

 Tegelikult läksime Kaie, Biibe ja Germoga metsa must pässiku järgi, ausõna. Aga kui sa satud ehtsasse seenemetsa ja pead Germot seisma sundima, et ta seeni ära ei tallaks, siis oled 100% seeneparadiisi sattunud. Meie käisime eile paradiisis! Aitäh võõrustamast mu kallid Biibe ja Kaie ja imearmsad kiisud! 

pisut seenemetsane olen aga rõhk on kiisukesel :)

 Aitäh ka sulle, hea naabrimees Viljar!
kollased kukeseened kasvavad ka Pärnumaal, mitte ainult Võrumaal :)

polnud aega seeni jäädvustada, mets oli neid tuugalt täis ...

kae, Metshaldjas ikse kohal! :)
aga minu nimel käivad siin majas ajalehed :)

see vahva tegelane ei saanud vist aru miks kogu aeg pildistatakse :) ülinunnu
milline pilk, vaatas lausa läbi! 

lihtsalt ülinunnud tegelased! :)
ehin ennast võõraste kassidega :)
võrratu kiisukene, Biibe lemmikloom
oi, millised vahvad kiisud! super! neid jäädvustasin hulgim, ikka blogi tarvis :) 

must torbikseen

kollane kukeseen sai kohe otsa, praadisin sibulaga ja nämm-nämm :)

must pässik millest teen teed ja tinktuuri

peotäis puravikke ikka ka
mitu potitäit ja mitu pannitäit seeni ...

hiigelpirakaid seeni suur pott triiki täis

must torbikseen sai praetuna sügavkülma ...
keeduseened läksid sügavkülma...

 
kallike suitsutas täna räime, nämma, vajalik foto teiste sekka :) 
käib töö ja vile koos ...

patupäev, söin praetud sirmikuid
suurest sirmikust tegin täna pool päeva süüa, snitsleid, nämma, aitäh! 
ja tal on nägu...
must pässik
...

nostalgia  ...

karjaks ja lehmad Paadremaa - Mõtsu kandis


12. september. 2020.a.

Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar