laupäev, 26. september 2020

Nautisime suve

Patt on mitte suve nautida, kui see kestab veel septembri lõpus. Meie nautisime. Täiega! Grillisime ja nautisime värsket aiaõhku, ma korjasin salveid ja ebaküdooniaid, aga nendega tegelen homme sest õhtul koju jõudes, ootas meid suur üllatus ukse taga - hiigelseened! Õhtuvalguses ei näegi korralikult tuvastada, vist on võiseened või siis kreemriisikad. Kaldun arvama et võiseened. Siirad ja pirakad tänud, hea hing! Ega ma ei teagi kellele tänu võlgnen, aga see keegi peab teadma kuidas ma seeni armastan ja seda igas mõttes. Mulle meeldib seeni otsida, leida, korjata, puhastada, sisse teha ja süüa. Olen üks suur seenehoolik! :) Armastan! Isegi lühikeste varrukatega pluusiga oli õues palav, poolpüksid käärisin ka üles. Trimmerdamine võttis naha higiseks. Ja pärast maitses kanašašlõkk imehästi. Ja õunad, ja ebaküdoonia ja ... Mis ma siin ikka lobisen, pildid tuleb blogisse jäädvustada ja seened purki panna. Keevad veel. Mitte pildid, seened ikka. :)
Mina olen õnnelik, olge teie ka! Aitäh!
26. september. 2020.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar